2015. április 19., vasárnap

3. fejezet

Helló, mindenki!
Végre eljött a várva várt fejezet! (Legalábbis én vártam már, hogy befejezzem.)
Ez a fejezet a fiú szemszögéből íródott (tehát most a narrátor róla fog beszélni, a gondolatok pedig az ő fejében születnek), így vele is megismerkedhettek egy kicsit. A fejezet történései ugyan azon a napon történtek, amelyen az első és második fejezeté.
Nem lett nagyon hosszú, remélem, nem bánjátok.
Meg persze remélem, tetszeni fog (sablonduma).
Jó olvasást! xxx

3. fejezet

Nick 15 éves, Emmeline osztálytársa.
Magas, jó alkata van, és jó ránézni. Igen, inkább ezt mondanám a 'jól néz ki' helyett.
Szeret kockulni, és szereti a sportot. Eddig tipikus fiú.
Viszont okos. Nagyon okos. Sokkal okosabb, mint az átlag (és akkor ez alatt a lányokat is értem). Valószínűleg ezért is szeretett belé Emmeline.
Ennyit róla általánosságban, nézzük, mi történt vele aznap.

Nick órakezdés előtt 10 perccel ért be, szokásához híven – elég ráérős, bár még sosem késett az iskolából.
Leült a helyére, és elővette a telefonját, majd elkezdte nyomkodni. Előtte viszont ránézett Emmeline-ra, majd hirtelen elkapta a tekintetét.
'Basszus, ma is milyen szép. – gondolta – Asszem, le kéne már állnia ezzel. Nem lesz ez így jó, én sem tudom, mit akarok.'
'Tény, hogy szép lány.' – szólalt meg egy hang. Nick szemei kikerekedtek, nem tudta mire vélni azt, amit hallott. Jobb oldalra pillantott, és megkérdezte mellette ülő osztálytársát:
'Mondtál valamit?'
'Meg sem szólaltam!' – hangzott a válasz.
Nick egy pillanatra azt hitte, megőrült, de sikerült e gondolaton úrrá lennie, úgyhogy visszafordult szeretett telefonjához, és nyomkodta tovább.
'Haver, mesélj már, mi ez a játék, amin játszol? Nagyon tetszik.'
Nick felkapta a fejét, és ismét körbenézett. Mindenki el volt foglalva valamivel: volt, aki beszélgetett a barátaival, volt, aki a leckét csinálta, volt, aki olvasott, és volt, aki telefonon beszélgetett. De senki még csak közel sem volt Nick-hez.
Gondolta, nem járatja le magát megint, ezért nem mondta ki hangosan következő gondolatát:
'Elég, oké?' – intézte kérését egy olyan valamihez, amiről fogalma sem volt, hogy mi az, vagy hogy egyáltalán VAN az a valami.
'Jól van, na, de még mindig nem tudom a játék nevét.'
Nick úgy érezte, bevált az a módszer, hogy nem mondja ki hangosan a gondolatait. Azt hitte, már úgy is megőrült, úgyhogy 'lesz, ami lesz' -alapon megint hozzászólt ahhoz a valamihez.
'Ki vagy te? Én vagyok őrült, vagy tényleg beszélsz hozzám?'
'Nyugi, nem őrültél meg. Én beszélek hozzád.' – hangzott a biztató válasz.
Nick várt még egy kicsit, hátha mondd még valamit a Hang (bizony, Mr. Hang itt is megjelent!).


Szeretnék valamit még az elején tisztázni a Hangokról. Minden Hang csak a saját védelmezettjéhez beszélhet, más emberhez nem. Viszont a Hangok (az a hét) egymással tudnak kommunikálni.
Innentől a Te feladatod megérteni a dolgokat. ;)


De mivel a Hang csendben maradt, Nick kezdeményezte a beszélgetés folytatását.
'És ki az az 'én'? Ki vagy te?'
'Egyelőre elégedj meg annyival, hogy a nevem Hang, és a te védelmeződ vagyok.'
Nick természetesen nem elégedett meg ezzel a válasszal.
'Védelmezőm? De eddig miért nem tudtam rólad? És egyáltalán MI vagy te?' – rdezősködött a kíváncsi fiú, de túlzott kíváncsiságával kezdte felbőszíteni a Hangot.
'Na jó, tudod, mit? Kezdődik a töri óra, inkább figyelj a tanárra.' –
csitította el Nicket a Hang.
'Oké, de még beszélünk. Nem elégszem meg ennyivel.' – figyelmeztette a fiú.

Nick nagyon nehezen tudott koncentrálni az aznapi töri órára – vagy Emmeline, vagy az újonnan megismert védelmezője járt az eszében.



7 megjegyzés:

  1. Szia Merci!
    Már nagyon vártam a fejezetedet, ne haragudj a késedelemért! Meg kell hogy mondjam, nagyon tetszett. Jó hogy voltak ezek a jegyzetek, mert én is pont elgondolkodtam, hogy a lányé szólt hozzá, vagy neki is van-micsoda véletlen egybeesés 'khmm'- de végül arra jutottam, külön van. Itt is fiúhang, ugye? Csak mert nagyon úgy beszél. Bár Emm-énél szűkszavúbb és türelmetlenebb. :) Valójában végigkuncogtam az egészet. ;)
    A vezetéknevemet nem azért írtam, csak mint extra pont hoztam fel. Örömmel látom, hogy nincs túl nagy korkülömbség. :)
    Nagyon jó lett a fejezet, bár tényleg rövidre fogtad, de ez nem mindig baj. Várom a kövit!
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  2. Szia Heni!
    Örömmel hallom, hogy tetszett a fejezet. Persze, ez a hang is fiúhang. A legközelebbi fejezetbe leírom majd, hogy az összes Hang fiúhang. :) Igen, próbálok minden Hangot más jelleműre... (nem tudom, milyen szót használjak) tervezni... csinálni. Értesz, na. :D
    A következő megint csak egy-másfél hét múlva érkezik. ;)
    Puszi, Merci <3

    VálaszTörlés
  3. Szia Merci!
    Tényleg nagyon tetszett. És ezek szerint még több-esetleg az összes-hangot mégismerhetünk majd. Tök jó. Nos eddig sikerült külön jellemre: Emmé kíváncsiskodó, mégis türelmes és kicsit makacs, hűvös, de lelkes, míg Nické nagyon kíváncsi, nagyon 'srácos', türelmetlen, és nagyon érdekli a mobiljáték ;)
    Alig várom, hogy töbet tudjak meg róluk, és mindenki másról.
    Írj csak nyugodtan. Én a második fejezetemet már ötödjére írtam át, és még mindig nem jó.
    Várom a fejimet! ;D
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  4. Helló, Heni!
    Bizony, bizony, lesznek még itt hangok... Csak hát, még várni kell rájuk. :D
    Na várj csak... Te is írsz blogot?!
    ...
    Akkor szaladok és meg is nézem. :D
    Puszi, Merci :*

    VálaszTörlés
  5. ...és akkor mire odaértem, ráeszméltem, hogy én ezt nem fogom tudni most megnézni. :D :/

    VálaszTörlés
  6. Szia Merci!
    Először is bocsánatot kell kérnem. Nem voltam valami konkrét. Egyenlőre blogom még nincsen, a történetem még csak a tabletem memóriájában létezik. A sok iskolai feladat és a változó elképzeléseim miatt lassan haladok, így majd csak akkor indítok blogot, ha legalább 10-20 fejezetet előre megírtam, valószínűleg majd nyáron. Ha elkezdem ígérem neked szólok először. Már ha szereted a tündéreket. ;) Egyszerre 3 sztorit is írok, de az halad a leggyorsaban. Alig várom a nyári szünetet, amikor is majd annyit írok, amennyit csak akarok.
    Várom a fejit, de nem sürgetlek.
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  7. Szia, Heni!
    Oh, értelek. Rendben, én is várom már a történeted, kíváncsi vagyok rá. ;)
    Hát igen, nekem is általában az iskola miatt húzódnak el a fejezeteim (persze nem panaszkodok, mert imádom az iskolám), de igyekszem mindig a kijelölt időpont előtt befejezni az írást (nem mondom, hogy ez mindig sikerül :D).
    Hú, én is nagyon várom a nyári szünetet!
    További szép napot Neked,
    Puszi: Merci ^-^

    VálaszTörlés