2015. április 25., szombat

Újfent köszönöm!

Ne vicceljetek már... 300?
19 nap alatt 100 megtekintés?!
Ez eszméletlen! :D
Köszönöm, hogy ennyien és ennyiszer látogatjátok a blogomat, ez nagyon sokat jelent nekem.
Köszönetképpen pedig elárulok valamit a történet folytatásáról (nyugi, jóval előre spoilerezek, tehát nem a következő 2-3 fejezetben lesz ez): el fogjátok dobni az agyatokat, akkora csavar lesz benne. :D Remélem, megijedtetek.
Még egyszer köszönöm, és le ne álljatok a blogom látogatásával! :D
Szép napot Nektek,
Shaugnita x

8 megjegyzés:

  1. Szia Merci!
    Mêg egy utolsó kérdés jutott eszembe. Lesz a hangoknak saját nevük?
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  2. Heni!
    Hű, most megfogtál. :D
    Valószínűleg lesz. Nemsokára kitalálom őket. ;)
    Puszi: Merci <3

    VálaszTörlés
  3. Szia Merci!
    Csupán azért teszek fel egy ilyen elgondolkodtató kérdést, mert itt Hang néven mutatkozott be, de az mégsem járja, hogy mindnek ugya az legyen a neve: Hang.
    Há! Most megfogtalak! ;)
    Alig bírom kivárni a fejit!
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  4. Szia, Heni!
    Igen, ez most még perpillanat így van, de nyugi! Tudod, türelem rózsát terem. :D
    Amire most elég nagy szükséged is lesz, mert sajnos nem tudom betartani az ígéretem. :(
    Jövő héten én is elutazom, mint Anett, addig pedig MILLIÓ dolgom van, ha akarnám se férne bele egy fejezet megírása. Remélem, nem haragszol. De miután hazaértem, és kipihentem a távollét okozta fáradalmakat, jön a következő.
    Puszi, Merci x)

    VálaszTörlés
  5. Szia Merci!
    Nem! Semmiképpen nem haragszom. Kár is ilyet feltételezned. Hiszen ha emlékszel, már az elején megmondtam, csak akkor leszek mérges, ha a sztori vége előtt fel mered adni. Csak egy picit szomorú vagyok, de imádom a rózsákat, szóval asszem muszáj lesz még várnom. ;)
    Teljesem megértelek, mivel az én osztályom is jövő héten megy terepgyakra, de én személy szerint ezt most kihagyom. Szügség lesz itthon az angoltudásomra, mivel jönnek a holland rokonok, és se a szüleim, sem az öcsém nem tud angolul, a bátyám nem beszél, de nem is lesz itthon. Szal ja.
    Mindenesetre neked jó utat! Remélem kellemesen telik majd a kis 'vakációd', és elhalmoz majd ichlettel!
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  6. Szia Heni!
    Örülök, hogy nincs harag.
    Akkor hát neked jó angol tanulást. ;) Tényleg, egyébként milyen szinten megy az angol?
    Köszi szépen, én is remélem. :3
    Puszi, Merci <3

    VálaszTörlés
  7. Szia Merci!
    Az angol? Mindenki azt mondja elég jól, és szerintem sem vészes. Egész folyékonyan mondom a magamét, de azért vannak hiányosságok és egyéb kisebb-nagyobb nyelvhelyességi hibák, de meg tudom értetni magam, ha akarom. Tegnap is sikerült. Mellesleg ott a mutogatás is segítségnek. ;)
    Jó mulatást és sok ichletet!
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  8. Szia, Heni!
    Ahaa, értem. Hát igen, a mutogatás sokat tud segíteni ilyen helyzetekben. ;)
    Köszi! Remélem, jól fogok majd mulatni. :3
    Puszi: Merci <3

    VálaszTörlés