2015. március 9., hétfő

2. fejezet

Emmeline-nal aznap különlegesen furcsa dolog történt: felfedte kilétét az ő védelmezője (ezeket a hangokat összefoglaló néven nevezzük védelmezőknek. Persze Emm nem tudta, hogy ez a valami őt védelmezi - csak annyit tudott, hogy hallja, de nem látja.), ami nagyon különlegessé tette a lányt - a világon csak 7 embernek van ilyen kísérője; minden egymilliárdodiknak.
'Még nem mondhatok neki sok mindent. Nagyon az elején vagyunk. Még a végén később nem lesz, miről beszélgessünk!', gondolta a Hang. A vicces dolog az, hogy Emm akármit gondolt, a Hang mind meghallotta. Ezzel ellentétben a Hang gondolatairól a lány semmit nem tudott. Bizony, még a Hangnak is vannak gondolatai. Jogosan merül fel a kérdés, egyáltalán mik azok a Hangok? Sajnos még várnod kell a válaszra. Csak úgy, mint Emmeline-nak.
'Szóval hallgatsz. Vagy úgy. És ha megpróbálnám erőszakkal kiszedni belőled azt, amit tudni akarok..?' Emmeline kezdett kissé mérges lenni. A Hang halkan elnevette magát.
'Mégis hogy akarsz erőszakot alkalmazni ellenem? Belém szúrsz egy kést, vagy elkezdesz csikizni? Drágám, gondolkodj már, ennél okosabb vagy! Hogy gondoltad, hogy képes vagy megkínozni?'
Emmeline pont erre a válaszra számított.
'Hát valahogy mentálisan. Valami olyanra fogok gondolni, ami neked biztos nem tetszik. Valami erőszakosra. Mert ugye te mindent hallasz, amit én gondolok. És azt mind hallani fogod. És ugyebár a füledet nem foghatod be, hogy kizárd a gondolataimat. Vagy talán tévedek?'
'Mint már mondtam, tökösebb vagy, mint gondoltam, és nem tévedtem. Igen, ez megoldható lenne - de mégsem az. Gondolhatsz bármit, nem fogok semmi fontosat elmondani, amíg nincs itt az ideje. Megpróbálkozhatsz terved megvalósításával, de egy idő után vagy megunnád, vagy belefáradnál. Nem lehet engem befolyásolni, sehogyan.'
Emmeline-ban kezdett derengeni egy gondolat, amit szerencsére rögtön felfogott, így nem kellett végiggondolnia, ezért a Hang nem hallhatta meg.
A lány hallgatott. Legalább is, a Hanghoz nem szólt. Egy szót, egy gondolatot sem intézett felé. Úgy tett, mintha nem is tudna a létezéséről, úgy viselkedett, mint körül-belül 2 órával azelőtt, mikor még el nem tudta képzelni, hogy valaha is annyira őrült lesz, hogy egy hanghoz fog beszélgetni. Akármit mondott neki a Hang, Emmeline nem válaszolt. Csak figyelt a történelem órára, a tanárra, ahogy az magyarázott, és kiosztotta a megoldandó feladatokat. Szerette a történelmet, így még könnyebb volt kizárnia a Hangot.
'Így majd egyszer csak megunja, hogy nem beszélgetek vele.', gondolta. Tudta, hogy a Hang ezt is hallotta, és tudta, hogy válaszolni is fog.
'Hahaha haha ha. Mondtam, hogy sehogy nem fogsz kiszedni belőlem semmit, akármivel próbálkozol. De azért csak hajrá, sok szerencsét.'
Emmeline ezután csöndben maradt. Csinálta a történelem feladatot, és azon gondolkodott, milyen is lehetett az Észak- és Dél-Amerika között zajló polgárháború 1861 és 1865 között.

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szeretnél egy rendszeres komizót? Tudod mit? Nem kívánságműsor. Most már ij (így jártál). Nem szabadulsz tőlem! ;)
    Kilgarrakr blogjáról találtam ide, és elolvastam a fejezeteidet. Nekem nagyon tetszettek. Bár még az információk csekély menyisége miatt cseppet zavaros, homályos, nagyon ígéretes kezdet. Azonak megfogott az elképzelés, és most már igazán kíváncsivá tettél a folytatásra. Vajon ki ezna Hang? Mi van a védelmezőkkel? Mi van a sráccal? Mi lesz a csajjal? Csak kérdések, kérdések és megint csak kérdések. ;)
    Mindenesetre te csak folytasd a történetet.
    Alig várom a folytatást!
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ezt elfelejtettem. Még azt jó lenne tudni, hogy a Hangnak fiú vagy lányhangja van-e, bár én fiúra tippelek az edigiek alapján. + ennek a fejinek az elején azt írtad a védelmező fedezte fel Emm-et. Nem fordítva gondoltad?
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  3. Heni! Szia!
    Képzeld, már rengeteget hallottam rólad, mert KilgarraKR az egyik legjobb barátnőm. És nagyon örültem, mikor megláttam, hogy hozzám is benéztél! Köszönöm! :D
    Annak is nagyon örülök, hogy tetszik a történetem. Igen, tudom, picit zavaros, de az a furcsa, hogy még nekem is. Tudod, én nem úgy írok, hogy előre eltervezem, mi is fog történni, hanem csak úgy jön. Mint arra Anett már felhívta a figyelmemet, ez nem a legjobb dolog. Ezért írtam a folytatásból egy nagyon rövid összefoglalót, így egy picit már nekem is tisztább a dolog.
    Csak annyi a baj, hogy mostanában elég kevés az időm. De tudod, mit? Mivel az én blogomra is rákukkantottál, és tetszik Neked, hálából másfél héten belül jön az új fejezet. :D Remélem, most örülsz! ;D
    Bocsi, hogy nem előbb, de bele fog telni egy pár napba, hogy egyáltalán újra rászánjam magam az írásra. De semmi gond! Megígértem, úgyhogy határidőn belül jelentkezem. :D
    És fú, de mennyire igazad van! Fordítva kellett volna írom. Oké, nemsokára átfogalmazom, és átírom. És igen, bizony, a Hang egy fiú - legalább is a hangja. ... A Hangnak a hangja? .. Mindegy.
    Szóval még egyszer köszönöm szépen a visszajelzést, másfél héten belül hozom a harmadik fejezetet!
    Puszi, Merci <3

    VálaszTörlés
  4. Heni!
    Most megnéztem, hogy írhatnám át, aztán láttam, hogy mit is írtam: felfedte kilétét az ő védelmezője. Rosszul írtam? Mert itt arra gondoltam, hogy... fú, de nem tudom magyarul megfogalmazni! Remélem, tudsz angolul, mert most csak így tudom leírni: the Voice let Emm know that he exists.
    Remélem, most már érthető. :D
    Puszi :*

    VálaszTörlés
  5. Szia Merci!
    Én ezt úgy fordítanám, hogy felfedte előtte a létezését/kilétét (bár inkább létezését, mert azt nem tudjuk még ki) szóval sztem így lehetne.
    Ne aggódj, én se tervezek előre, nekem is csak úgy jön, és csak nagy vonalakban van meg a sztori. Csak akkor kezdek el írni, ha a keret megvan, tehát beugrik egy jó ötlet. Azon belül hiába tervezek, mert miközben írok, úgyis tök más lesz a vége. Ha egyszer rászánom magam, hogy felrakjam, szólok.
    Az összefoglalóról még annyit, hogy később ezeket a szavakat még a hang szájába adnám (ha elmondja Emmnek).
    Köszi, hogy folytatod. Már teljesem felcsigáztál, így szinte minden nap belestem, mi van veled, csak most a szünetben reggel 8-tól este 10-11-ig be voltam táblázva, így ez most elmaradt, de mindenképp örülök, hogy folytatod.
    (Hízelgő, hogy hallottál már rólam. Komolyan. Most elpirultam! ;) )
    Alig várom a továbbiakat!
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  6. Szia, Heni!
    Rendben, akkor megpróbálom valahogy átírni azt az első mondatot. :D
    És megkérdezhetem, melyik összefoglalóra gondolsz? Picit össze vagyok kavarodva.
    Örülök, hogy ennyire várod a folytatást. Azért mondtam másfél hetet, hogy biztos ne csalódj majd bennem. ;)
    Puszi: Merci (vagy, ha úgy tetszik, Shaugnita) <3

    VálaszTörlés
  7. Szia Merci (Anettet is a rendes nevén szólítom) !
    Semmiképp nem fogok csalódni, csak ha feladod! Anettet is megértettem, mikor kellett neki pár hét, hogy átírja és visszazökkenjen. Téged is megértelek, mivel neked is most visza kell zökkenned. :)
    Most pedig az összefoglaló. Tudom, hogy neked van egy saját összefoglalód amiről beszéltél, de én arra a pár zárójeles mondatra utaltam a feji elején. Amikor a 7 db milliárdadikról beszéltél.
    Bocsi, hogy még fel is tartalak!
    Várom a fejidet!
    Puszi: Heni (vagy ha úgy tetszik: Heni ;) ) <3

    VálaszTörlés
  8. Szia, Heni!
    Oh, már értelek! :D Oké, majd meglátom, mit tehetek a későbbiek során.
    Egyáltalán nem tartasz fel, ne viccelj, örülök a tanácsoknak/kritikának! :)
    Már nem kell sokáig várnod ;)
    Egyébként még nem is tudom, hogy hány éves/hányadikos vagy! Esetleg kiadnál nekem egy ilyen személyes információt? :D
    Puszi: Merci <3

    VálaszTörlés
  9. Szia Merci!
    Én 16 éves vagyok, és 10. osztályba járok. És te? Mivel én sem tudom ezeket rólad, asszem előnyben vagy, mivel te még a vezetéknevemet is tudod. ;) De a korod engem is érdekelne. :)
    Alig várom a folytatást!
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  10. Szia, Heni!
    15 vagyok, 9-es. Itt nem írom le, de valahogy írok neked privátban, és akkor megtudod a vezetéknevemet. ;D
    Éééés megérkezett a folytatás! Remélem, tetszik. ^-^
    Puszi: Merci :*

    VálaszTörlés