2015. május 1., péntek

Bocsánatkérés / Mese a vasról

Sziasztok!
Először is bocsánatot szeretnék kérni Tőletek, az elkövetkezendő két hétben nem fogok tudni új fejezetet hozni. :/ Jövő héten elutazok, addig pedig még számtalan dolgom van. De ne csüggedjetek, ami késik, nem múlik.

Cserébe viszont, gondoltam, elmesélem Nektek, mi történt velem a napokban.
Kezdjük akkor a legelejéről.

Tudni kell rólam, hogy a felső fogsorom elég kócos, ebből kifolyólag már 5 éve szeretnék fogszabályzót. Mindig, mikor elmentem fogorvoshoz, azt mondogatták, hogy még egy év, még egy év, mert még túl sok a tejfogam.
Történt aztán, hogy (VÉGRE) eljutottam addig, hogy elegendő mennyiségű csontfoggal rendelkezem, így alkalmas vagyok a fogszabályzásra.
De mint kiderült, a felső állkapcsom sokkal szűkebb, mint amilyennek kéne lennie, ezért segítségül kell hívni a Hyrax nevű fogsortágító készüléket - másik nevén a vasat.
Na most.
Április 8-án elmentem a fogászatra, levették a mintát, ami a vas elkészítéséhez kellett. (Csak egy megjegyzés: azt hittem, ott halok meg, amikor a felső fogsoromról vették le a mintát.)
Azután 20 nappal későbbre, április 28-ára kaptam időpontot, amikor is beraktak 6 kis műanyag dolgot (nem tudom jobban kifejezni magam), ami helyet csinál a fogaim közt a vasnak, mert természetesen semmi hely nem volt köztük.
Nem volt kellemes az a két nap, amíg a műanyagok a fogaim közt voltak, de még kibírható volt.
Azután vissza kellett mennem április 30-án, hogy kivegyék a műanyag bigyókat, és végre-valahára felrakják a Hyraxot.

Erről a Hyraxról annyit kell tudni, hogy négy fogamon van négy gyűrű, azok pedig drótok segítségével a szájpadlásomon lévő kis négyzet alakú valamiben találkoznak. (kép) Azon a négyzet alakú valamin vannak lyukak, amik, és egy külön fém drót segítségével minden nap 0,9 milliméterrel tudom tágítani a fogsorom.

És akkor íme maga a készülék, és hogy hogy is néz ki a fogsoron:


És mivel ugye a drótok találkahelye a szájpadlásomon van (igaz, van egy kis hely a szájpadlásom és közte), akadályoz mindenben.
Nem tudok rendesen nyelni, inni, enni, sőőőt, még beszélni sem.
Tudjátok, mit jelent ez?
Nem kell fogyókúráznom!!


Viszont amit nagyon kéne, kibírnom ezt a szörnyűséget 40 teljes napig. Június 9-én szedik le (azután pedig jöhet a várva-várt fogszabályzó - 2,5-3 évig...), addig pedig valahogy hozzá kéne szoknom.
Azt már megszoktam, hogy benne van a számban, mintha már a részem lenne. De enni és inni rendesen még mindig nem megy.
Fú, épp most húztam rajta egyet - azt hittem, szétesik a fejem. Komolyan, el kell ezt játszanom majd minden nap? Hát jó... végül is igaz a mondás: a szépségért meg kell szenvedni.

Akkor hát ennyit életem legújabb részéről.

Hétfőn utazok, úgyhogy több, mint valószínű, hogy egy időre ez az utolsó bejegyzésem.

Addig is legyetek jóóók! :)

Lots of love: Shaugnita <3

20 megjegyzés:

  1. Szia Merci!
    Sajnos előb jár a szám, aztán gondolkodok, így ma mind a két helyre írtam. Mindegy is.
    Hát most aztán nem irigyellek! Nekem is volt egy ideig fogszabályzóm, de az is csak éjszakai, ilyem fogtágítós szarom pedig-szerencsére-sose volt és soha nem is lesz. Mindenesetre kitartás!
    Érezd jól magad, és jusson eszedbe sok új fejezet!
    Alig várom, hogy visszatérj!
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  2. Szia, Heni!
    Köszi! ;)
    Remélem, megszáll majd az ihlet, miközben egy Tolna megyei kis falucskában beszélgetek majd a polgármesterrel... Úgy, hogy ez az izé a számban van! Na mindegy is, majd előre bocsánatot kérek. :'D
    Puszi: Merci <3

    VálaszTörlés
  3. Szia Merci!
    Még nem értél vissza? Kezdek aggódni érted! Ugye nem történt valami baj? Vagy csak szimplán elfelejtetél? Ha visszatérsz köreimbe, kérlek adj magadról valami életjelet! Khmm.. egy fejit mondjuk.. khhmmm....... ;)
    Várlak vissza!
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  4. Szia Merci!
    Gratulálok!
    Megvan a 400 oldalmegtekintésed!
    (Aminek legaláb fele tőlem származik. ;) )
    Csak így tovább! Várlak vissza!!!
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  5. Szia Heni!
    Ne haragudj, itt vagyok! Sajnálom, de rengeteg dolgom van, el sem tudod képzelni. :/
    Szerdán feleltem töriből, arra rengeteget tanultam, aztán van egy csomó elkészítendő projektem természettudományokból, akkor meg kellett írjam a falukutatásról szóló esszémet (tábor)... Tehát eléggé el vagyok havazva.
    Köszönöm, hogy gondoltál rám, és igen, nagyon örültem, mikor megláttam az oldalmegtekintéseim számát. Egyből rád gondoltam, tudtam, hogy a nagy részét Te adod nekem. :D ^-^
    Ne izgulj, ami késik, nem múlik, betartom a szavam, és nemsokára hozom a fejezetet - amint időm és feladataim engedik. ;)
    Puszi, Merci <3

    VálaszTörlés
  6. Szia Merci!
    Örülök, hogy jól vagy. Már kezdtem attól tartani, esetleg belefulladtál egy tóba. ;)
    Na de viccet félretéve. Remélem a tanáraid hamar megunják a javítást, így nem feleltetnek és íratnak többet, hogy ki tudd pihenni magad. Ne aggódj! Én is ismerem az év végi hajtást, és még egy komplex reálvizsgám is lesz előtte föcitz valamikor, utána pedig biosztz. Ráadásul mindkét tantárgy a vizsga tárgyát képezi a fizikával és a kémiával együt.
    Hogy sikerült a töri? Én utálom, ergo béna is vagyok belőle. Remélem neked jobban megy. ;)
    Csak semmi pánik! Készülj a sulira, az most a legfontosabb. Tudok még egy kicsit várni. Amúgy én is totál el vagyok ásva a hó alá, majd bele is fulladok.
    Sok sikert a suliban!
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Szia Merci!
    Hogy állsz a sulival? Nekem a jövő hetem csúcs lezs. Hétfőn ugye nincs suli, szerdán pedig kompetenciamérés. Ha pedig ez még nem elég, csütörtökön sportnap, ergo 1. 4 óra rövidítve, aztán csak sportversenyek jövőre egy szabadnapért! ;)
    Az utánahét megint más. Hétfőn kegyelem, kedden vizsga.
    SZORÍTS NEKEM!!!!!
    Alig várom, hogy tovább olvashassam a sztoridat!
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. * első három óra csütörtökön röviden. ;) :D

      Törlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  10. Szia, Heni!
    Bocsi, hogy ebből a fiókomból írok, de a telefonomon ebbe vagyok bejelentkezve. :D
    És bocsiii, hogy ennyi ideig nem voltam, de hát tudod, a suli.
    SZORÍTOK NEKED!! Hajrá, menni fog! Amúgy is mindjart itt az év vége, és jön a nyáár! :D
    A törim nagyon jól sikerül, ötös lett ^^
    Szóval lehet, hogy június közepéig nem lesz új fejezet, remél, nem haragszol :/ de szerintem neked is van elég dolgod a suliban :D
    Hajrá a dogáidhoz/vizsgáidhoz!
    Puszi: Merci ❤

    VálaszTörlés
  11. Szia Merci!
    Nekem mindegy melyik fiókodból írsz! Nagyon örülök, hogy jelentkeztél. :)
    Gratula a törihez. Én akkor fogok 5-öst kapni belőle, ha piros és lila hó esik felváltva. ;)
    Aztán tényleg szoríts nekem kedden, mert minden segítségre szükségem lesz, ugyanis eddig a 20-ból egy tételt tudok. ;)
    Alig várom már a nyarat, utcsó tanítási napon már bent sem leszek, mert megyünk balatonra! :D Már megesz a kíváncsiság, hogy folytatódik a történeted, de valahogy majd csak kibírom. -sóhaj- :( ;) ;)
    Jó éjszakát és kedvező bizit kívánok! ;D
    Puszi: Heni <3

    U.i.: Látom te is úgy jártál mint én, és kétszer küldte el. ;)

    VálaszTörlés
  12. Szia, Heni!
    Előirat: igen, mondhatom, a telefonom néha hülye.

    Szóvaal! Ne haragudj, hogy csak most írok, de hát ugye az a sok év végi projekt, a dolgozatok, és a vizsga.... viszont szerdán mindennek végre vége lett! El sem hiszem :D Na hogy ment a vizsga? Szorítottam neked ;)
    Köszi, neked is jó bizit kívánok ^-^ én, személy szerint nagyon meg vagyok elégedve az enyémmel (már amennyit eddig tudok belőle: 12 jegy).
    Na és akkor valamit a történetről is: annyira 0 ihletem van, hogy az nem igaz xD Nem tudom, mit tehetnék azért, hogy felgyulladjon az agyamban az a bizonyos Isteni szikra :D
    Na mindegy, mielőtt elutazunk Erdélybe (július közepe), addig egy fejezetet még mindenképp kicsikarok magamból :D
    Egyenlőre ennyi, várom válaszod ^-^
    Puszi, Merci ❤

    VálaszTörlés
  13. Szia Merci!
    Ne haragudj, hogy csak most válaszolok, de nyaralni voltunk(netmegvonással) szombattól. Eredetileg csak ma (péntek) az évzáróra jöttünk volna haza, de változott a terv. Jól éreztük magunkat, remélem te is jól fogod majd!
    A vizsgám egészen jó lett, 4-es. Köszi a támogatást! Kellett is minden égi-földi segítség, mert mire én jöttem már csak pár tétel maradt, utánam kettővel tették csak vissza a töbit, a könnyűeket pedig elhúzgálták előlem. Tehát járhattam volna rosszabbul is.
    Az én jegyeim is egész jók lettek, csak két hármasom lesz, és a félévi kettest is kikupáltam töriből. Amúgy a Victoria könyvesboltokban az ötösökért kedvezmény jár, de csssss! Nem tőlem halottad! ;)
    Ha elfogy az ichlet, nekem sokat segít ha visszaolvasom az eddigieket. Próbáld ki, hátha neked is bejön.
    Puszi: Heni <3

    VálaszTörlés
  14. Hahó! Hahóóóóóóó!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hol vagy? Elvesztél? Ne hagyj magamra kérlek!!!!!!!
    Hiányzik a sztorid, és te is hiányzol. Várlak vissza!
    Hűséges olvasód: Heni <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  15. ?????!!!!!
    ?!?!?!?!?!
    ??!!?!??!!
    ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

    VálaszTörlés
  16. Ilyen hamar elfeledkeztél a folytatást áhító olvasóidról?!?!?!????

    VálaszTörlés
  17. Ne felejtsd el, hogy még ígértél nekem egy fejezetet!
    Ha nem kapom meg, nagyon-nagyon szomorú leszek ám!
    :`( :`( :`( :`(

    VálaszTörlés
  18. Jaj, Heni! Ne haragudj!!!!!
    Tényleg bocsánat!! :(
    Egyszerűen olyan sok minden változott azóta nálam, hogy.. na jó, most magyarázkodhatok.
    Szóval emlékszem, azt mondtam, még egy fejezetet kicsikarok magamból.
    De az a helyzet, hogy minden, amit akkor éreztem, amikor elkezdtem írni ezt a történetet, elmúlt már. Semmit nem érzek az iránt, akiről szó van benne, és őszintén, 0 ötletem van a folytatást illetően. Kérlek, ne haragudj. :'(
    Úgyhogy azt hiszem, én itt befejeztem. Majd kiírok egy elköszönő bejegyzést.
    Na jó, ezt nagyon nem érzem igazságosnak...
    Vasárnap délután indulunk Erdélybe, addig viszont még rengeteg dolgom van.
    Mondjuk...
    Megadod nekem az e-mail címed? Nagyon kedvellek, és nem akarlak így itthagyni téged, úgyhogy, bár minden érzelemtől mentesen, de megírom neked, és csak neked azt az utolsó fejezetet. :)
    Kérlek, tényleg ne haragudj :'(

    VálaszTörlés
  19. Tudod, mit? Hagyd csak az e-mail címed. Azt hiszem, mindenkinek jövök ennyivel. Most tartok a fejezetnek kb a felénél. Kirakom nyilvánosba. :)

    VálaszTörlés